Thank You Notes: Pope Francis, Autumn

80938
Published on September 25, 2015

Jimmy pens thank you notes to Sean “Diddy” Combs, jack-in-the-box toys and other things.

Category Tag

77 comments

  • Notnert99 4 years ago

    K

    Reply
  • christopher rosario 4 years ago

    lol

    Reply
  • vans zooyork 4 years ago

    Lol

    Reply
  • Humzah Ahmad 4 years ago

    I love you Jimmy. You’re a living trap god

    Reply
  • Cookie_Monster2020 4 years ago

    Lol 5

    Reply
  • Noah Newman (inoahguy) 4 years ago

    Lol James head

    Reply
  • ARondom Person 4 years ago

    Love these and everything this channel makes

    Reply
  • Joshua Jettoo 4 years ago

    Hi everyone

    Reply
  • Shivani Yadav 4 years ago

    I really like how Jimmy Fallon has such random things going on his show
    like “random notes” and they are still something we look forward too…
    That is just awesome! 😀 :P

    Reply
  • vcarter0723 4 years ago

    Im here early! :D

    Reply
  • Elyse Mejia 4 years ago

    11th comment yasssss?

    Reply
  • Shawynn Morales 4 years ago

    (Sry pope)

    Reply
  • Jowell Espinoza 4 years ago

    omg i love you!!!

    Reply
  • Its Liyah (Arianator) 4 years ago

    Love this!

    Reply
  • xavier Denaclara 4 years ago

    SAY HI TO ME PLEASE JIMMY

    Reply
  • Vastasiya 4 years ago

    “You can’t wear white after Labor Day..” Oh, please! I wear white all year
    round.

    Reply
  • Captain Shark 4 years ago

    For the longest time I thought Jimmy was saying thank you to James! Haha

    Reply
  • keara mcginn 4 years ago

    Yay

    Reply
  • Kayla Hawkins 4 years ago

    still have one of those Jack in the box’s

    Reply
  • Natalya D. 4 years ago

    “I have a feeling its gonna be a huge 6s” I died on that part OML xD

    Reply
  • minh truong 4 years ago

    Dang your so funny

    Reply
  • I Sell Children on Ebay and Craigs List 4 years ago

    Rest in Peace Robin Williams.

    Reply
  • RicheyDouglas 4 years ago

    Jack in the box toys gave me trust issues as a kid. When I was 5 my dad
    said there would be candy flying out of it then all of a sudden a mf’ing
    clown pops out

    Reply
  • Tony Montana 4 years ago

    The Iphone joke was so bad it made me laugh!

    Reply
  • gex 4 years ago

    This is my fav for some reason

    Reply
  • Naut even close baby 4 years ago

    hope my comment is also becomes a 6s

    Reply
  • Sage Beasley 4 years ago

    Conan also used the “white after Labor Day” joke, I didn’t find it that
    funny both times.

    Reply
  • lynx blue 4 years ago

    Why is jimmy always late with his notes? Like step it up jimmy

    Reply
  • Zen Leaf 4 years ago

    This was the best clip in a while.

    Reply
  • Matt Overton 4 years ago

    I always end up turning these vids off when Higgins gets started…he’s
    probably a really nice guy, but he just gets on my nerves. Hope everybody
    else enjoyed it.

    Reply
  • NowThatsAwesome Bro 4 years ago

    Can anyone give me a good movie 10/10 would recommend, I’m bored and I’ll
    put you in my thank you notes:D

    Reply
  • josiah chavis road to 1,000 subscribers 4 years ago

    The 6 S doe lol XD it got me ?????????

    Reply
  • 杨梦丹 4 years ago

    omg hes so funny??

    Reply
  • ImmaLetUFinish 4 years ago

    I can’t stand Jimmy’s laugh,it is so forced and comes off as autistic

    Reply
  • Susmit Bhandari 4 years ago

    thank u fallon. for making me laugh with ur stupid jokes

    Reply
  • GreyFace 4 years ago

    that iphone pun lmao

    Reply
  • charmanater 4 years ago

    Just watched it live!

    Reply
  • Amiee Ann 4 years ago

    Technically it is always “before” and “after” Labour Day, we assigned the
    date to be annual.

    Reply
  • Fifties Fatimah 4 years ago

    PLEASE stop licking the envelopes for no reason

    Reply
  • Vesper Martini 4 years ago

    Can someone esplain the P-Diddy joke.

    Reply
  • ‫بدر الرشيدي‬‎ 4 years ago

    huge six s

    Reply
  • Ed Vasquez 4 years ago

    Awwwwww I love james :D

    Reply
  • Jenesa Marquez 4 years ago

    lol

    Reply
  • Its Aztech 4 years ago

    FUCK YES I never heard that walker dropped out I’m from Wisconsin and I
    hate him so much

    Reply
  • Marisa Kari 4 years ago

    Tori kelly should come onto the show!!

    Reply
  • Macaroni Gaming 4 years ago

    The iPhone joke made my cry… xD

    Reply
  • spidersam176 4 years ago

    I thought Jimmy was just going to stop at thanking Walker for leaving the
    race and it was about to be way funnier

    Reply
  • Ashar Ahmed 4 years ago

    It got too real at 2:26 #MoMoneyMoProblems

    Reply
  • James Anderson 4 years ago

    Johnny Carson is rolling in his grave.

    Reply
  • love2skiutah 4 years ago

    Jimmy’s sidekick is SOOOOOOOOOOOOOOO annoying

    Reply
  • zeemalofie 4 years ago

    iPhone joke was so on point! ??
    Loved it!

    Reply
  • Gianni Perritt 4 years ago

    funniest thank you notes I’ve seen in a long time

    Reply
  • Mason Dunsbergen 4 years ago

    We did this as a skit on Thursday! I was Jimmy lol

    Reply
  • Autumn Struthers 4 years ago

    Hey my name is Autumn! I’m no stripper, but hey James, I can be ? hahaha
    I’m so bad !!!!!

    Reply
  • LostHighwayFilms 4 years ago

    Lol I have to admit, that iPhone joke made me belly laugh. I know it was
    bad, but I couldn’t help it.

    Reply
  • King 4 years ago

    No one in the audience understood the Diddy joke lmaoo

    Reply
  • Insoliti Beghi 4 years ago

    after the iphone joke classic Craig Ferguson/Geoffrey Peterson moment….

    Reply
  • Nick Tompkins 4 years ago

    I love Jimmy so much, is anyone else hoping they’ll become a celebrity or
    successful enough to have to promote something, so that one day you’ll be
    able to sit adjacent to Jimmy and just have a talk. He’s just one of the
    funniest people to ever have a talk show, I especially love how he’s
    incorporating so many trends that originated online, into the show. BUT,
    and this is a HUGE but, I wish he would credit the YouTubers who came up
    with the various challenges that he uses during the segments. Anyway, I
    digress, Jimmy, I doubt you read the comments since I’ll bet $1,000,000
    that you don’t even know the the password to your own YouTube, but if by
    some chance you do read the comments, remember the name “Nick “QT”
    Tompkins”. Because one day I WILL be on your show!! Much love and respect
    for you and your staff from Chicago, IL.

    Reply
  • chao falxinblu14 4 years ago

    the dryest of humor is the best humor lol

    Reply
  • Obito Uchiha 4 years ago

    you humans think everything a joke wake the fuck up for fucks sake

    Reply
  • Flying Slicer 4 years ago

    Damn this show is such a 6s. People should be taking Galaxy note’s

    Reply
  • Maria Β 4 years ago

    I JUST LOVE JIMMY’S REACTIONS WHEN HIGGINS MAKES THOSE SOUNDS!!LOL

    Reply
  • Devin Fane 4 years ago

    Huge 6S oh my gosh smh.

    Reply
  • NinjaYamaStudios 4 years ago

    “Sprippers dont dance like that.” how does he know that?

    Reply
  • Myszowata 95 4 years ago

    I don’t get 6s joke :(

    Reply
  • Ruby Doobie 4 years ago

    Thank you fall for being autumns retarded name.

    Reply
  • hassan mehdi 4 years ago

    Does Jimmy even use the Mac? Or is it just there for advertising.

    Reply
  • Amar Islam 4 years ago

    james’ head looks like mr potato..

    Reply
  • WiselInfinity1 4 years ago

    hey jimmy could you do a thank you note to The Cast of the futurcard buddy
    fight eng dub???

    Reply
  • Sad Potato 4 years ago

    lmao i love how he like dives in with the pen

    Reply
  • Neal Rabulan 4 years ago

    One thing I don’t get though is why, in the first place, people are
    concerned with wearing white or not after Labor Day.

    Reply
  • bono1083 4 years ago

    The thumbnail of this video sums up the obnoxiousness of Fallon

    Reply
  • Derek Corenchuc 4 years ago

    Jacksfilms did that iPhone joke first

    Reply
  • Huda H 4 years ago

    Loool that last one is soo true! No wonder a lot of people are scared of
    clowns ??

    Reply
  • Matthew Snell 4 years ago

    I don’t like that guy that just has a chat with Jimmy he seems like a
    PHDickhead

    Reply
  • ryan stratton 4 years ago

    I really miss when he and steve would do longer comedy breaks, when you saw
    a time of 5 or 6 minutes you knew it would be hilarious! not anymore

    Reply
  • TheSecret .Season 4 years ago

    Thank you Jimmy fallon for making me realize that my mum named me after a
    stripper

    Reply

Add your comment

Your email address will not be published.