Seth and Rihanna Go Day Drinking

47619
Published on June 21, 2019

Seth and Rihanna spend a day drinking at The Jane Hotel, where they do things like drink Rihanna-themed cocktails, dish out advice to one another and give Seth a Fenty Beauty makeover.

Category Tag

20 comments

  • Nick Scott 4 weeks ago

    She’s never having a concert ever again. This makeup and lingerie money is too good.

    Reply
  • julia campbel 4 weeks ago

    THIS IS TOO GOOD

    Reply
  • To Be Honest 4 weeks ago

    Seth is a JOY to watch …ever since SNL days
    He’s underrated compared to other late night hosts

    Reply
  • Ashitaka 4 weeks ago

    Why’d she forgive Chris Brown?

    Reply
  • Moni Pampeloni 4 weeks ago

    I love how in the comments everybody is just so happy for Seth. 😀

    Reply
  • superlita 4 weeks ago

    How high is Rih lmao

    Reply
  • Mikey Mike 4 weeks ago

    someone could legit just have recorded a 10 min video with rihanna just looking into a camera or laughing and loop it for a day , it would be the best day i ever had

    Reply
  • Macdelt Torres 4 weeks ago

    This is the best that could happen to a guy; be in the company of an exceptional woman

    Reply
  • Kaydiasez 4 weeks ago

    OMG, dying! My eye it’s burning….but this is amazing.
    Best.day drinking. EVER.

    Reply
  • Manu Ginobilis Bald Spot 4 weeks ago

    She really is the sweetest. She’s rightfully a super duper star, but I met her BRIEFLY after a Clippers game and she’s such an island girl. Absolutely adore this woman.

    Reply
  • Mateusz Obodziński 4 weeks ago

    the bi. ain’t got a battleship any more too bad for her so me suppose to ride my ass in like a half a billion worth yacht me could start lernin’ that zigzag sh*t as well youtube.com/watch?v=bE9sjXvo3VY

    Reply
  • sashank rana 4 weeks ago

    “Movie with the blue thing”
    “avatar”

    Reply
  • nora smith 4 weeks ago

    I really love these day drinking with Seth segments so much that I want them weekly but I don’t think Seth’s liver would be happy with that.

    Reply
  • john doe 4 weeks ago

    omg the whole video is a mood ! rihanna I love you

    Reply
  • Comixs Fan 4 weeks ago

    Why is a girl chugging a beer so damn hot?

    Reply
  • Lily 4 weeks ago

    I read this as “Seth and Rihanna do gay drinking” and I was like “dunno what that means but ok”, I clicked so fast… Then I realised. So disappointed right now lol.

    Reply
  • Moni Pampeloni 4 weeks ago

    „if i quit music then what should I do?“
    Don’t even joke about that

    Reply
  • luvyou baby 4 weeks ago

    She seems thick, hot and sexy than ever before

    Reply
  • peter boric 4 weeks ago

    Rihanna is the best.

    Reply
  • swish godd 4 weeks ago

    The best 11:57 I’ve had in a while 😢

    Reply

Add your comment

Your email address will not be published.