Password with Aaron Paul, Keri Russell, Gucci Mane and 2 Chainz

1893

20 comments

  • Cato Emil 11 months ago

    yup

    Reply
  • Salomon Berger 11 months ago

    Who’s here before 100k? like

    Reply
  • Rich Gang producer 11 months ago

    Keri Russell ??

    Reply
  • ayman hussain 11 months ago

    Bruh Gucci teeth looking clean

    Reply
  • Michael Diaz 11 months ago

    are they all fucking stupid

    Reply
  • Prajal Rai 11 months ago

    Gucci mane teeth, brighter than my future

    Reply
  • Adrian Salazar 11 months ago

    LMAO Are Gucci’s parents in the crowd? dude keeps looking over there

    Reply
  • peggy Destiel 11 months ago

    Awww I wanted Jimmy to play 🙁 Way more fun!

    Reply
  • EryHush 11 months ago

    lmao 2 chains got a shitty ass partner. he was here to PLAY

    Reply
  • Lynn H 11 months ago

    What are those two guys wearing?

    Reply
  • Anton Tati 11 months ago

    You simply can not dislike Aaron Paul. He’s awesome!

    Reply
  • PassionFruit 11 months ago

    Gucci cheated ?
    “Prinnnncccce” “Prinnnnnce” “Prinnnncccceeee” lol…
    2Chainz was not having it..

    Reply
  • Utsav Shah 11 months ago

    Cucumber? Pregnant? What?

    Reply
  • Kyra Pennington 11 months ago

    Was anyone else thinking dill for pickle?

    Reply
  • Rishabh Singh 11 months ago

    Could’ve just said ‘Malaria’ for mosquito.

    Reply
  • F1v3RGaming 11 months ago

    at 7:35 Aaron paul says to Gucci Mane “I love you” xD

    Reply
  • Some guy named Mike 11 months ago

    Yo they gave the rappers like the whitest partners, don’t get me wrong I found this great but damn they’re just brighter than my future

    Reply
  • Tanya Sparrow 11 months ago

    i thought Prince too tbh

    Reply
  • Vishnu Narayanan 11 months ago

    The moment 2chainz saw the password is “tequila”, he was like we got this!

    Reply
  • InsaneMiLee 11 months ago

    I would have given the clue ‘Tommy’ or ‘Dil’ for pickles and ‘malaria’ for mosquito

    Reply

Add your comment

Your email address will not be published.