Marc Maron Explains Why Conspiracy Theories Are Garbage

1057
Published on July 18, 2019

Marc Maron chats about his conspiracy theory comedy about a sword that won the Civil War for the South and why he personally stopped believing in conspiracy theories after a visit to Washington, D.C.

Category Tag

20 comments

  • isabel 2 months ago

    Well im the first comment yeahh

    Reply
  • Area 51 2 months ago

    SECOND COMMENT 😁😄😁😁😀😀😀

    Like if you love Jimmy Fallon 👍

    Reply
  • Sara Wilcker 2 months ago

    Just bash Trump and you’ll have me as a fan and I’ll never believe in conspiracies ever again. Yay, Trump sucks and is sooo dummmmm

    Reply
  • Outlaw-Vipex 2 months ago

    third comment hell ya

    Reply
  • Ксения Ковалевская 2 months ago

    Does that mean Coast to Coast AM radio station is a complete garbage?

    Reply
  • Christina 2 months ago

    5th

    Reply
  • Simone Oliveira 2 months ago

    It is nice to see someone honest in this show.

    Reply
  • Weird Obbesion With Stranger Things 2 months ago

    8th comment!

    😀

    Reply
  • LeafMan Prophecies 2 months ago

    u r grabage

    Reply
  • dbufi 2 months ago

    Oh, his buddies work in DC, im so surprised! Scumbag should be castrated.

    Reply
  • New Message 2 months ago

    Yep. Seeing how haphazardly the world is actually run, it’s pretty clear that while many, MANY conspiracies are attempted, and a few even work for a while, mostly, it’s just inept idiots fluking into things, and then claiming it was all planned out from day one.

    Reply
  • Tony Barbera 2 months ago

    Hey fuckheads! How did WTC building 7 collapse?? Wake the fuck up! Can’t believe that this ‘conspiracy theorist’ label still scares everyone. Go back to sleep. Jimmy – you can get fucked.

    Reply
  • Grey D 2 months ago

    He probably killed Avril Lavigne himself 👀

    Reply
  • JVCKLive.com 2 months ago

    Lol that movie scene was hilarious

    Reply
  • Zed 2 months ago

    Mark Maron talk podcast.

    Reply
  • Cre8ive07 2 months ago

    Congratulations on the new show, Marc Maron!

    Reply
  • Hi I’m Elfo 2 months ago

    Just in time for the storming of Area 51..

    Reply
  • Will Scarlett 2 months ago

    People talk down conspiracy theories to hide the truth.

    Reply
  • Sean Smith 2 months ago

    “We are opposed around the world by a monolithic and ruthless conspiracy.” – JFK

    Reply
  • Markayla Carson 2 months ago

    Omg I’m so glad Bham got shouted out on Jimmy Fallon! My city doesn’t get mentioned often for great things so that’s cool and then some ppl even cheered haha

    Reply

Add your comment

Your email address will not be published.