Jeff Daniels Once Left His Wife at a Truck Stop

4504
Published on May 27, 2016

Jeff Daniels is an RV expert, so he gives Jimmy some helpful tips he’s picked up while driving a building across the country.

Category Tag

25 comments

  • Andrew Norman 3 years ago

    First

    Reply
  • mikeys340 3 years ago

    God damn Jeff Daniels is old

    Reply
  • Louis The Amateur Youtuber 3 years ago

    EARLY SQUAD!WHERE YOU AT?

    Reply
  • Joshi Marco 3 years ago

    second

    Reply
  • Stal_Ka4 3 years ago

    *Hot girls on my channel*

    Reply
  • mikeys340 3 years ago

    Also, Jimmy, if you hold your shit for a week, and I’ve done it, make sure
    you have a new roll of toilet paper cause the moment you get home you have
    to shit and it will be a lot

    Reply
  • dajana lakic 3 years ago

    Follow for follow ♥
    Instagram: kyliesspa
    BTW Jimmy Fallon you rock :*

    Reply
  • Maria Β 3 years ago

    To sum up, Jimmy don’t buy RV please!!

    Reply
  • TeK_nOiD 3 years ago

    We don’t give a shit.

    Reply
  • Fly 3 years ago

    i use to be an air conditioner.

    now i’m a fan

    Reply
  • Irene Kim 3 years ago

    Or rent the movie RV…. It shows. How Robin Williams did it… :)

    Reply
  • Jason 3 years ago

    0:51 that fakie desk slam

    Reply
  • Donald Duck 3 years ago

    Jeff Daniels and the trip story give me Dumb & Dumber flashback

    Reply
  • zulkiflik z 3 years ago

    harry!!!!!

    Reply
  • Ivan Horvat 3 years ago

    Thanks hearty laugh laugh first thing in the morning! !???

    Reply
  • Lê Thùy Anh 3 years ago

    “she still with me”. LoL

    Reply
  • KindlyChill 3 years ago

    I wouldn’t trust Jimmy Fallon with a desk, what more an RV.

    Reply
  • Boston Prince 3 years ago

    Never seen Jeff so alive since the 90’s,…

    Reply
  • Zen2010 3 years ago

    At the highway gas station in Chelsea MI, I ran into the bathroom stall
    because the urinal was out of order. A few seconds later, a man walks in
    and uses the urinal, and leaves. shortly after I leave the bathroom and see
    the guy walk out the door. When I got into the car, my parents ask me…
    Did you see the guy who Just walked out?!? No I replied; who was it? Jeff
    Daniels!

    Reply
  • Ruben Sanden 3 years ago

    #givepewdshisdiamondplaybuttom

    Reply
  • Raman Sanjayan 3 years ago

    He is perfect for driving an Rv

    Reply
  • TheRavencastle 3 years ago

    01:55 ”And there is a human being in there” Nah man, the owner is home on
    the sofa, but they ran out of biscuits so the dog is doing a quick run to
    the store – this guy is so busy talking after his guests mouth, that he
    spits so much random shit out all the time..

    Reply
  • Ruth Sheller 3 years ago

    Jeff Daniels was in RV with Robin Williams. I love love that movie!!!

    Reply
  • AdanSone 3 years ago

    #givepewdshisdiamondplaybutton

    Reply
  • Darren Schroeder 3 years ago

    What was Jeff promoting?

    Reply

Add your comment

Your email address will not be published.