GoldLink ft. Maleek Berry: Zulu Screams

1460
Published on June 12, 2019

Music guest GoldLink transforms The Tonight Show into a dancehall club as he performs “Zulu Screams” with Maleek Berry.

Category Tag

17 comments

  • Ryan Showen 1 week ago

    Fuck yeah Notification squad bitch

    Reply
  • Lucumu851 1 week ago

    stop looking at me

    Reply
  • Nao Matsumoto 1 week ago

    Rahhh, I’ve been listening to this song for weeks🙏 Never knew it would possibly come up on Jimmy Fallon😱 Eyyy UK represent🇬🇧🔥

    Reply
  • Tennwnwnwnyw Jjejejwjwj 1 week ago

    Ayeeee lol why are we even up it’s 4:10 AM maybe cuz we luv jimmy

    Like if u love jimmy

    Reply
  • Htown Lifer 1 week ago

    she see $ all around me….I look like Im the man

    Reply
  • ari al 1 week ago

    OMG HI YAY !!!!!

    Reply
  • Photo Magic 1 week ago

    I’m 316th to watch this !!!

    Reply
  • foreverbbooyy 1 week ago

    underrated… didn’t think i’d see maleek berry on fallon so i’m proud of him

    Reply
  • Rma Electric 1 week ago

    Like your video 👍👍😀

    Reply
  • DAS k 1 week ago

    Love from india

    Reply
  • Rueth Seamson 1 week ago

    I loved Maleek Berry ever since he featured in Ycee song “Juice”..😍

    Reply
  • Evan Molina 1 week ago

    Gotta be on fifa 20

    Reply
  • Bilal 1 week ago

    THIS TUNE IS HARD AF, JUST BELOW CREW

    Reply
  • harlemdeni 1 week ago

    Goldlink on Jimmy Fallon?!?!? HOLY SHIT, CONGRATS, KID!!!

    Reply
  • Taisen's Cool Stuff 1 week ago

    How is Maleek Berry’s music?!

    Reply
  • Zaddy TheGreat 1 week ago

    MALEEK BERRRYY🇳🇬🇳🇬🇳🇬🇳🇬🇳🇬

    Reply
  • Alperenov 1 week ago

    ViVon ZuLUL

    Reply

Add your comment

Your email address will not be published.