Election Day Didn’t Go Trump’s Way

45233
Published on November 7, 2019

Election day doesn’t go Trump’s way, the House released another transcript of closed-door testimony from a diplomat to Ukraine confirming quid pro quo, Republicans look to the blow the lid off the whistleblowers identity, and Jimmy interviews the neighbor that beat Senator Rand Paul up a few years back. #FredWillard

Category Tag

20 comments

  • J J 5 days ago

    “Well, I don’t know that to be true either!”… lol, she seemed high

    Reply
  • Angus Alexander 5 days ago

    funny how you talk about election interference when all you do every night is talk so heavily and with such heavy bias against a whole political party to your millions of viewers. cant wait until trump gets re elected.

    Reply
  • James Vinson 5 days ago

    Holy crap that thing with Rand Paul’s neighbor was all sorts of wrong but funny as f***

    Reply
  • weston gilliam 5 days ago

    This is literally the most fake BS that has ever been portrayed. The fact that you progressives see this as truth speaks wonders to your intelligence. Or lack thereof.

    Reply
  • J J 5 days ago

    After they read the transcripts, they should read the constitution too.

    Reply
  • RANDY WASSUM 5 days ago

    WE USE to think you were funny but now we just feel sorry for your stell ass , take your bullshit to the house Jimmy

    Reply
  • paul meahan 5 days ago

    No wonder Trump claims to “love the uneducated” 😂😂😂😂

    Reply
  • connor estrada 5 days ago

    ok boomer

    Reply
  • Howard Bolden 5 days ago

    I need a woman like that in my life!…she would believe anything I tell her!… LMAO 😂 😂

    Reply
  • MatchstalkMan 5 days ago

    Fred Willard and Brian Stack are great!

    Reply
  • Singer RB 5 days ago

    Reveal this traitor so we can pull a”Khashoggie” on him.

    Reply
  • Alfonso G 5 days ago

    That Rand Paul joke killed me 🤣

    Reply
  • Justin Garrett 5 days ago

    I’m so proud of us! (Kentucky)

    Reply
  • Rebecca G. Day 5 days ago

    Dang! Kimmel isn’t messing around anymore! 😂
    And yet at the same time he’s one of the only ones still doing non-political jokes and I’m glad he still does!

    Reply
  • Rachel 5 days ago

    Good god, I never have hated anyone but Kellyanne Conway is the first.

    Reply
  • deep pathak 5 days ago

    If more people sees your show then trump may not be elected this time

    Reply
  • Beauregard Burnside III 5 days ago

    Kellyanne looks like an old barfly hoping to get her pussy grabbed

    Reply
  • cardsblues219 5 days ago

    Does this guy have anything at all to talk about besides Trump? Just marry the guy already.

    Reply
  • Jennifer Coleman 5 days ago

    Omg republicans know they are in deep crap.

    Reply
  • Jon Spader 5 days ago

    Jimmy Kimmel is such a two faced prick and a democratic coward.

    Reply

Add your comment

Your email address will not be published.