Dubsmash with Penélope Cruz

7930

70 comments

  • Charlotte Williams 4 years ago

    1

    Reply
  • vampire53 4 years ago

    First like first comment

    Reply
  • Anita Ramos Piper 4 years ago

    hey

    Reply
  • Sensei 4 years ago

    nice

    Reply
  • LoganGoldenGamer 4 years ago

    2nd

    Reply
  • Deepa Swaroop 4 years ago

    4

    Reply
  • Peter bubar 4 years ago

    Second!!!

    Reply
  • Aditya Nagaraj 4 years ago

    first???

    Reply
  • SilverWolf _1234 4 years ago

    7

    Reply
  • LoganGoldenGamer 4 years ago

    YUSS!! So early!!!

    Reply
  • mahmoud merie 4 years ago

    Damn daniel!!!!!

    Reply
  • Cindy Vo 4 years ago

    In the thumbnail it look like SSNIPERWOLF

    Reply
  • Stal_Ka4 4 years ago

    *Hot girls on my channel*

    Reply
  • Andrea Vega 4 years ago

    hi

    Reply
  • Nerdyowl AJ 4 years ago

    Aye Early Squad What’s up :p

    Reply
  • Skye Menzies 4 years ago

    Hahah???

    Reply
  • Anita B 4 years ago

    Whats guuuucci

    Reply
  • lol223 olfk 4 years ago

    Yeah

    Reply
  • Rob Forge (batmanfan124) 4 years ago

    Well Great now I want a hamburger

    Reply
  • Lady527 AJ 4 years ago

    18 COMMENT

    Reply
  • Handi Heraldo 4 years ago

    513 views

    Reply
  • Udeni Perera 4 years ago

    hey

    Reply
  • king of mauritania 4 years ago

    ⚡️☀️????

    Reply
  • SimplyYue 4 years ago

    From a 3rd person perspective we always look so silly. LOL

    Reply
  • Tony Tamayo 4 years ago

    42??!!!?!? HOW!!

    Reply
  • eastend.c.p Paz 4 years ago

    love it over here in houston.fallon and Penelope ouch!!!

    Reply
  • Zero For Conduct 4 years ago

    I thought dubsmash was a genre of music for a long time.

    Reply
  • Marco Antonio Islas 4 years ago

    Latinas stay winning.
    Reason #34109 Not to deport any of them.

    Reply
  • keen 4 years ago

    When you have nothing to say to your guests play on an app for 4 minutes.
    ??

    Reply
  • caitieguttry 4 years ago

    Steve Martin gold.

    Reply
  • Mahmoud Ahmed 4 years ago

    does she still have that face

    Reply
  • Strangesoldier9 4 years ago

    This game is pretty boring tbh

    Reply
  • Nacho Chips 4 years ago

    beautiful lady. needs less gunk (make up) on her face tho

    Reply
  • Diditallforthexp 4 years ago

    Penelope Cruz controls herself quite well. She really drives it home.

    Reply
  • Halid borz 4 years ago

    That last one killed it lmao great movie

    Reply
  • Lance Soyce 4 years ago

    this shit old

    Reply
  • E.W. Creature 4 years ago

    Oh my Lordy Lou!

    Reply
  • Elvis Angelo 4 years ago

    Her accent is sexy.

    Reply
  • Zack Attack 4 years ago

    She’s sexy

    Reply
  • Ella Miller 4 years ago

    Who watching in 2018

    Reply
  • ZeldasFinalFantasy 4 years ago

    Damn she is so beautiful!

    Reply
  • Nicky Bebe 4 years ago

    haha ? eat pray dubsmash

    Reply
  • eastend.c.p Paz 4 years ago

    hahahaha f@$#n funny

    Reply
  • aaronn nisley 4 years ago

    BACON!

    Reply
  • Piper Grace 4 years ago

    EARLY…

    Reply
  • ayesunny 15 4 years ago

    How Jimmy holds her hand tho

    Reply
  • aaronn nisley 4 years ago

    I gotta get that app!

    Reply
  • cOOl BoY 4 years ago

    1 comment

    Reply
  • rick charles 4 years ago

    Still think Gomez was better. Either way Penelope is one off the hottest
    women I’ve ever seen.

    Reply
  • Matheus Mhb 4 years ago

    não falo inglês :(

    Reply
  • Tomm3hgunn 4 years ago

    What app is that

    Reply
  • Seahawks12th51 4 years ago

    Guess the 4 letter acronym that’s in my head

    Reply
  • sugam kuwar 4 years ago

    do musically

    Reply
  • Gary Liao 4 years ago

    Low production value of watching a YouTube video…of a talk show host
    playing an app w a guest.

    Reply
  • ILoveSweetApple 4 years ago

    She is HOT af.

    Reply
  • javiera vasquez 4 years ago

    She’s savage

    Reply
  • Abbas Vazir 4 years ago

    She’d be my favourite English teacher!

    Reply
  • Gokai Blue 4 years ago

    more awkward than funny really

    Reply
  • Celestine Yen Mae 4 years ago

    Wow, she’s really beautiful OMG!!! SO BEAUTIFUL!!! AM I RIGHT?

    Reply
  • BlueKnight 4 years ago

    Nobody uses dubsmash anymore Fallon

    Reply
  • Ma Ysabella Maritana 4 years ago

    woaah she’s pretty

    Reply
  • Shank Montgomery 4 years ago

    i downloaded that app just for king curtis

    Reply
  • dajana lakic 4 years ago

    She is such a swagger^^awesome

    Reply
  • william sobral 4 years ago

    I did that bacon dubsmash like a year ago.

    Reply
  • The Elote Man 4 years ago

    Penelope, JLo, Sofia, Eva, and Selma>>>>> Any white celeb. except lively

    Reply
  • Hannah Amin 4 years ago

    I love her accent so much omg

    Reply
  • Ruth Law 4 years ago

    never been so early!

    Reply
  • atextmessage 4 years ago

    Damn she fine

    Reply
  • enzo666 4 years ago

    wonder if the headphones were plugged into her ass lol

    Reply
  • Omar De La Hoya 4 years ago

    3:06

    Reply

Add your comment

Your email address will not be published.