Donald Trump’s New RNC Sponsors – CONAN on TBS

7750
Published on June 8, 2016

Coca-Cola is backing out of advertising at the Republican National Convention this summer, but don’t worry–there’s plenty of on-message brands that will be there.

More CONAN @ http://teamcoco.com/video

Category Tag

69 comments

  • BLOODY 3 years ago

    first

    Reply
  • Frazer TheGamer 3 years ago

    2nd

    Reply
  • DanAzin 3 years ago

    3rd

    Reply
  • Nixionhighz 3 years ago

    I’m super early

    Reply
  • Details 3 years ago

    XD Air Canada bout to make hella Cana Doe

    Reply
  • BloodNoskie | BN 3 years ago

    Sub to me, I promise you won’t see Donald trump in ur sub box

    Reply
  • calippo ice cream 3 years ago

    yaaaaaaaaaaaaaaas

    Reply
  • James White 3 years ago

    BEWARE: WHITE SUPREMACISTS TROLLS WILL START TO TROLL THE COMMENT SECTION

    Reply
  • nneamaka bieber 3 years ago

    wow I’m early jeez

    Reply
  • Ender Slimer 3 years ago

    Cheers love the cavalry’s here!

    Reply
  • Din du nuffin 3 years ago

    Bernie supporter tears are so salty they could be a flavor of lays chips.
    Your butthurt is showing Conan

    Reply
  • christian rondon 3 years ago

    Trumpacola

    Reply
  • David Vonderhaar 3 years ago

    Buzzfeed doesn’t support Trump? OMG no way

    Reply
  • Roronoa Zoro 3 years ago

    154th!!!!!!

    Reply
  • Gary Turbo 3 years ago

    The “All White Oreos” are the funniest one

    Reply
  • David Vonderhaar 3 years ago

    Give me proof Trump is racist:

    Reply
  • Angel Boricua 3 years ago

    ???????

    Reply
  • Captain Phasma 3 years ago

    Just wait, they’ll pay for this to be “Trending™®”

    Reply
  • thick MclargeHuge 3 years ago

    kinda wanna try all white oero’s. I mean is it all vanilla or is it
    coconut, or white chocolate

    Reply
  • Felix Vasquez 3 years ago

    SO F***ING RASCIST

    Reply
  • JoeDurobot 3 years ago

    *LGBT PUERTORICAINS FOR TRUMP!*

    Not all Trump supporters are white.

    Reply
  • xlReGaRdLeSslx 3 years ago

    Them Jews got Conan on their strings. Dance ginger puppet boy, DANCE!

    Reply
  • Ofi Muhammad 3 years ago

    i wonder why so many public figure there that allow to give sarcastic joke
    on donald thrump :/

    Reply
  • Dali Llama 3 years ago

    Idk I kinda wanna try those white Oreos now.

    Reply
  • GENERATION 1984 3 years ago

    The joooos gotcha by the vag Conan.

    Reply
  • Christian Evans-Walker 3 years ago

    Trump does not deserve to be this popular
    Hate, like, love so much you want to have sex with trump, or hate so much
    you want to kill him slowly.
    I don’t care. Trump should not have this attention and should be forgotten.

    Reply
  • spacerace8 3 years ago

    I hate you Conan lol,I thought those Oreos were real.Sitting here looking
    at the thumbnail like omg I want those

    Reply
  • Tengu Siv 3 years ago

    I’m no american but this election makes me feel like it’s the most messy
    one ever in the history.

    Reply
  • Carbon2983 Trains 3 years ago

    the only ones here to combat white supremacists is black supremacists

    Reply
  • Wyatt Wilson 3 years ago

    frickin’ liberals…

    meh.. who cares.. im gonna get some pizza

    Reply
  • jasper castillo 3 years ago

    Vote for gabe newell he can save us by stopping ww3 without even thinking
    and also get us steam sales

    Reply
  • Wuatdah Hell Am I Doing 3 years ago

    How to make profit on TV

    Mention Trump joke
    Result=$$$$$$$$$$$$$

    Reply
  • Rafael Q. 3 years ago

    all 21 remaining klan members watching

    Reply
  • Hannah Pena 3 years ago

    lol omg

    Reply
  • MeSalty 3 years ago

    Guys dont believe the lies, trump didn’t except the agreement with
    coca-cola ..etc. Thats why they wont do advertising with him… total lies

    Reply
  • Gibran 3 years ago

    Yet Hillary is the one who was friends with, was pictured with and said she
    looked up to a grand duke of the kkk. Ignorant comedy.

    Reply
  • Major LeeStoned 3 years ago

    I love Conan even though he’s a libtard.

    Reply
  • Harawanagangsta 3 years ago

    By by coco, Been with you for 10 years. Never seen you sell out so hard,
    its Tangible.
    When’s the Hillary Smear week?
    Never?
    She’s untouchable?
    You’re family is being held hostage?
    Okay.

    Reply
  • bacon not cripy 3 years ago

    that oreos look good

    Reply
  • Rocco 3 years ago

    Butthurt Bernie fan is butthurt

    Reply
  • Pablo Green 3 years ago

    Coke only wants liberal customers!….yah right…

    Reply
  • King Loui 3 years ago

    All jokes aside, those Oreos look delicious ?.

    Reply
  • Crazmuss 3 years ago

    I wish I had ban muslims antiperspirant, would be so much safer to live.

    Reply
  • JIMIN GOT NO JAMS 3 years ago

    they look delicious

    Reply
  • Prince Pabbi 3 years ago

    I like Donald trumps gun views but nothing else lol

    Reply
  • neville1001 3 years ago

    Take your L Bernie supporters

    Reply
  • MagisterXII 3 years ago

    We all may joke, but stay out of Canada!

    Reply
  • Arsonist Alwaysstrapped J 3 years ago

    All white Oreos actually probably be delicious

    Reply
  • dave foulenfont 3 years ago

    This really was not that funny, Conan step up your game

    Reply
  • eamon sugarman 3 years ago

    I want dem oreos

    Reply
  • ReadyOrNot 3 years ago

    Well we all know Armani supports Clinton

    Reply
  • jodry zabdiel 3 years ago

    #ConanForPresident #2017

    Reply
  • Mark M. 3 years ago

    Trump supporters operate on a level below human life. They have darkness
    inside of them, darkness in their souls.

    Reply
  • Chappy Cow 3 years ago

    You know………those all white oreos actually sound pretty good, do they
    sell those?

    Reply
  • Stephanie Gonzalez 3 years ago

    yes

    Reply
  • SuperiorWare 3 years ago

    Wouldn’t doubt if this guy is voting for hillary.

    Reply
  • SchneiderMan 3 years ago

    So an all black Oreo is fine right?

    Reply
  • That One Guy (Aaron Michael) 3 years ago

    Funny, but I’d rather you roast Hillary. She’s worse

    Reply
  • Vito Wash 3 years ago

    Stupid Republicans.

    Reply
  • Chris Tapia 3 years ago

    BAN Muslims lol

    Reply
  • Zechariah Davis 3 years ago

    Am I racist for thinking those Oreos look really good?

    Reply
  • Prosper NY 3 years ago

    Damn conan’s writers have lost their originality. How about mocking Hillary
    for being an extremely corrupt politician who gave a speech on inequality
    while wearing a $12k+ jacket? That’s a comedy piece in and of itself

    Reply
  • LieutenantPanzer1915 3 years ago

    We going to have white Oreos????

    Reply
  • A.I. Privilege 3 years ago

    I don’t know what to say. Conan just said Trump was a racist?

    Reply
  • Moises Jaime 3 years ago

    looool

    Reply
  • Jack D 3 years ago

    Does anyone actually care about buzzfeed?

    Reply
  • Andrew Pincock 3 years ago

    I’ve actually tried those cookies; they tasted all-white.

    Reply
  • Fergi Fergerson 3 years ago

    Conan has joked about Trump to death. Either stay away from politics or
    make fun of someone else already. We get it, hes racist. ha ha ha.

    Reply
  • 525Lines 3 years ago

    Wasn’t Charleston Chew the promotion Nixon was always pushing in Futurama?
    Have Trump stump for Charleston Chew.

    Reply

Add your comment

Your email address will not be published.