Dolly Parton Gives Jimmy a Surprising Palm Reading

13504
Published on November 21, 2019

Dolly Parton discusses how her music inspired each episode of her Netflix series, Heartstrings, shares an update about the woman who was the inspiration for her hit “Jolene” and reads Jimmy’s palm.

Category Tag

20 comments

  • james duggan 2 years ago

    What can I say? Some people seem to mature rather than age. Thx for the post.

    Reply
  • Lalthantluangi Ralte 2 years ago

    I love you so much Dolly!!!!!!! ??

    Reply
  • Hans Solo 2 years ago

    haahaa very inappropriate, but nobody says NO to dolly mmmmkayyyyy!!!!!

    Reply
  • Alyssa Almanza 2 years ago

    Dolly with the shade!!! ???

    Reply
  • Olive Honey 2 years ago

    I just love Dolly!!! That woman is a wonder!!!

    Reply
  • BlackMamba 2 years ago

    Wtf how she 70 she looks 40

    Reply
  • De'Ouna Wade 2 years ago

    #DollyLookYoungerThanMe
    #LoveYouDollyAndMyMommaToo
    #GodBlessAndC9ngrats????????????????

    Reply
  • Clara Raimundi 2 years ago

    Hahahaha hilarious

    Reply
  • Molly Gross 2 years ago

    Goddamn national treasure

    Reply
  • emjay morris 2 years ago

    Dolly!!! Shake my head, goddess..

    Reply
  • manguy2000 2 years ago

    And now Jimmy’s wife is singing “Dolly, I am begging please don’t take my man”..

    Reply
  • New Message 2 years ago

    She can read any part of me she wants.

    Reply
  • Syrena Milani 2 years ago

    Love her , always beautiful, honest, & surprising someone… ???❇?????????

    Reply
  • Nat R 2 years ago

    She is wicked in the cutest way!

    Reply
  • Sarah E 2 years ago

    She’s such a goof hahaha

    Reply
  • Mara M 2 years ago

    A bright, shining light ?

    Reply
  • Khalid Fakih 2 years ago

    she is so country 🙂

    Reply
  • Eliza Tovar 2 years ago

    Omg I love dolly !!! Parton she’s so freakin cute !!

    Reply
  • Eliza Tovar 2 years ago

    Dolly Porton such a great soul and amazing energy I love her !! ♥️♥️♥️

    Reply
  • Sandra Atkinson 2 years ago

    I just love this woman she is an icon and can I have her hair lol

    Reply

Add your comment

Your email address will not be published.