David Beckham On Instagram Rivalry With Brooklyn – The Graham Norton Show

70060
[aoa id="0"][/aoa]
Published on December 18, 2015

Dad Beckham on killing Brooklyn’s buzz.

Category Tag

17 comments

  • Greg Lexen 2 years ago

    thank you Graham.
    we all know your show is the best

    Reply
  • jeffrey ryan 2 years ago

    LOL

    Reply
  • Sulzer 24 2 years ago

    Where is Mark hamill?

    Reply
  • Pickle sickle 2 years ago

    1:30 Carrie wants a piece of Beck’s Ham

    Reply
  • mchras 2 years ago

    No I can’t live in a world where David Beckham is recognised as Brooklyn’s
    dad! That just sad!

    Reply
  • lasiaF ayahslA 2 years ago

    Santa Norton.

    Reply
  • Amy A 2 years ago

    Hmmm no. I still think it’s ‘Brooklyn, David beckams son’

    Reply
  • hayakatsu 2 years ago

    “i’ve got 52.” really david? can’t let the kid have his moment? hahaha!! so
    funny tho!

    Reply
  • Colin Hirons 2 years ago

    Why do they keep exhuming the remains of Beckham? Like all jocks, he’s
    rubbish off the field! I recently heard he’s going to a professional to
    learn how to speak in public! England deserves much better than him and his
    sullen wife!

    Reply
  • Anthony W 2 years ago

    Kylies legs:O omg! is she wearing pantyhose? or does her legs shine all the
    time

    Reply
  • Lexi Brown 2 years ago

    ???

    Reply
  • whutzat 2 years ago

    Hahahaha! “Son, get my jumper off and go to your room, now!”

    Reply
  • Alex Creed 2 years ago

    His voice doesn’t fit his face/body AT ALL

    Reply
  • Prettygirlcn5 2 years ago

    Adorable!

    Reply
  • Alyaqouo Wahab 2 years ago

    He was at Kuwait last night

    Reply
  • Aly Dematti 2 years ago

    David is so handsome!

    Reply
  • James Caroline 2 years ago

    Adorable

    Reply

Add your comment

Your email address will not be published.