Chris Cope Had A 15% Chance To Live – CONAN on TBS

3294
Published on July 12, 2018

Spoiler alert: He lived.

More CONAN @ http://teamcoco.com/video

Category Tag

20 comments

  • William Wyn 3 years ago

    First

    Reply
  • imsupapro 3 years ago

    haha he’s so likable

    Reply
  • Ethan and Others 3 years ago

    What a cool dude

    Reply
  • Mike Greg 3 years ago

    it’s cool he lived. aneurysms sound insanely painful and uncomfortable. it made me cringe even reading what they were

    Reply
  • 2HYBRID3 9 3 years ago

    Bataman villain. Hillarious!

    Reply
  • happosai27 3 years ago

    So much for “healthy at any size”

    Reply
  • TheBlazinfury 3 years ago

    Funny

    Reply
  • SSArt98 3 years ago

    The *Skin Puppy* and a Shar-pei joke was hilarious!
    _Same as the _*_Sit in_*_ or “Hell no we’re not going to march.”_
    Great stuff Chris!

    Reply
  • J Red 3 years ago

    Well they should over charge you ! Lmao u pay extra for food

    Reply
  • lucky me 3 years ago

    We knew fat jokes were gna be there

    Reply
  • Серана 3 years ago

    Go get them!

    Reply
  • VENOM 1999 3 years ago

    oh man he reminds me of Ralphie May

    Reply
  • Juanda Kosasih 3 years ago

    Solid set and what a cool guy! Keep doing what you’re doing!

    Reply
  • Ian Holmes 3 years ago

    9111 lol

    Reply
  • I Write A Song A Day 3 years ago

    That is one odd title for a stand up comedy special

    Reply
  • pls dont click 3 years ago

    I want to see more of this guy

    Reply
  • thekorystuhler 3 years ago

    I knew there would be fat jokes, but he nailed them. This was really good

    Reply
  • ISnakecharmer 3 years ago

    Sooooooo Funnyyy

    Reply
  • J. Smith 3 years ago

    This guy should be Penguin in a new Batman movie.

    Reply
  • pilgrum 3 years ago

    funny AF!

    Reply

Add your comment

Your email address will not be published.