Cat Q&A With Thundercat

2990
Published on November 28, 2017

Musical genius Thundercat invites us into his Late Show dressing room for an informative look into the lives of his preferred pet: the cat.

Category Tag

20 comments

  • selig 3 years ago

    fist

    Reply
  • cnashford2 3 years ago

    Is something wrong with my earbuds or is the sound quality of this video a little off?

    Reply
  • Michael Flynn 3 years ago

    WTF ? – Pussy Galore

    Reply
  • Adam Ferry 3 years ago

    Hillary supported Nazis!!!!!! LOL SAD TRIGGERED LIBERALS!!!! YOU LOST!!!!! WE WON!!!!!!!!
    #MAGA

    Reply
  • FourthWaveX 3 years ago

    Whos the Nigger?

    Reply
  • maistromann 3 years ago

    eAELY here’s a joke

    I voted for Trump

    Reply
  • Rob Simpson 3 years ago

    Trump needs to be *Assassinated!!!*

    Reply
  • Aaron Chern 3 years ago

    You can reason through most of the answers.

    Reply
  • yusefdoodie 3 years ago

    Politics aside — everyone here needs to listen to Thundercat’s music. It’s dope.

    Reply
  • wr4 3 years ago

    Thundercat made the album of the year and he made me a cat lover so yeah.

    Reply
  • Quelex 3 years ago

    Well that was a waste of time. Who the hell even uploads this crap?

    Reply
  • Mesita 3 years ago

    This is the greatest thing

    Reply
  • Jba 99 3 years ago

    Did Stephen take yesterday off? there’s no morning monologue

    Reply
  • MaxY 3 years ago

    he worked with kendrick a lot on tpab

    Reply
  • Dan Lewis 3 years ago

    Wow. This really SUCKED. We should have been told what the RIGHT ANSWERS ARE before the end of the video! You don’t care about us viewers very much, do you? Phooey!

    Reply
  • New Message 3 years ago

    I read that wrong for a second, and thought it was gonna be Samantha Bee.

    Reply
  • mrt57rn 3 years ago

    I thought they meant Thundercat from the kid’s cartoon show. Never heard of this guy.

    Reply
  • BenieTheDragon 3 years ago

    “I say *click*, you say “bait”, what does that spell?
    *Clickbait* !

    Reply
  • Nick Adelman 3 years ago

    Q&A is good… but i’d rather see him perform

    Reply
  • Henry Dawkins 3 years ago

    This is BS

    Reply

Add your comment

Your email address will not be published.