Ashley Graham Isn’t So Fearless with a Scare from ‘Jennifer Lopez’

833101
Published on November 26, 2018

Model Ashley Graham sat down with Ellen to talk about her inspiring new ellentube digital series “Fearless,” fangirling in front of Jennifer Lopez, and even got a scare from her idol, “J.Lo.”

#AshleyGraham
#JLo
#TheEllenShow

Category Tag

20 comments

  • Dillybobber 1 year ago

    Ashley is damn sexy, hot and beautiful! Great smile to boot!

    Reply
  • fifth estate 1 year ago

    Obese

    Reply
  • R H 1 year ago

    We need to clone her

    Reply
  • Boniqua Styles 1 year ago

    That scared me I wasn’t expecting that …I almost slapped my 2 yr old kid cuz she came up to me the same time lmao ..whoooo

    Reply
  • Boi 1 year ago

    Yeah she a thiccy

    Reply
  • Majesty D 1 year ago

    Pretty face. Thats it

    Reply
  • Tramaine Terrance 1 year ago

    Hello, Humans.
    Spongebob: Patrick, you’re a genius!
    Patrick: Yeah, I get called that a lot.
    Spongebob: What? A genius?
    Patrick: No, Patrick.

    ~Spongebob Squarepants and Patrick Star

    TERRANCE OUT

    Reply
  • #DISTRICT TV 1 year ago

    Ellen was never FUNNY👈😄🇺🇸

    Reply
  • GuelphRacing 1 year ago

    Hey random person scrolling down the comments..

    Have a great day! 🙂

    Reply
  • Joy Okwuonu 1 year ago

    How does one have a thick body and still have a slim face??
    Ashley……help!

    Reply
  • Noah Hibbs 1 year ago

    Hey guys I’m subbing to everybody who likes and watches my recent video also like this post comment done when your finished

    Reply
  • kevin torres 1 year ago

    bruh i wldv burst out laughin when she said dont be fooled by the rocks that she got if i was in tht box no lie idk how she stood composed

    Reply
  • Vr 1 year ago

    3:43

    Reply
  • Matthew Flynn 1 year ago

    If I saw that pig Lopez in real life, I’d be afraid her ruler wasn’t far behind…

    Reply
  • Sameer Rajakumar 1 year ago

    She’s sexy

    Reply
  • Jannis Baum 1 year ago

    F34RR

    Reply
  • Daniel Vasquez 1 year ago

    How come no one checks that before coming on the show. I mean that’s the most common spot she does it at. Just saying

    Reply
  • Who Me! 1 year ago

    ***One minute: Yeah I am Fearless, Next minute: WAaaaaaaaaaa…EWeeeeeeeeeeeeeeeeee ..Peeeeeeiiiiiiiing…***

    Reply
  • Ben Davis 1 year ago

    Fe4RLess

    Reply
  • Christopher Miranda 1 year ago

    J Lo?

    Reply

Add your comment

Your email address will not be published.